سالن زیبایی شهرزیبا

در حالی که
پیشبینی میشود که بازار ۱۰ درصد یا بیشتر از ۵ سال آینده رشد کند.
صادرات به چین باید از سطوح بالای رقابت و ثبت محصولات پیچیده آگاه باشد.
الزامات مورد نیاز برای ورود به چین. اگرچه یک تکه از لوازم آرایشی چینی و مراقبتهای شخصی
محصولاتی که مصرف کنندگان مایل به پرداخت هزینه محصولات یا محصولات برتر هستند، مصرف کنندگان تمایل دارند کمتر باشند.
سالن زیبایی در شهرزیبا
نسبت به همتایان اروپایی یا اروپایی نسبت به همتایان اروپایی و اروپایی حساستر است. در نتیجه، تقاضای محصول،
حتی در بین مارکهای تجاری معروف، میتواند از سال تا سال متغیر باشد.
شرکتهای چندملیتی همچنان بازار محصولات مراقبت شخصی
خود را در چین، با نه مورد از آنها، تحت سلطه خود دارند.
ابرو کار حرفه ای شهرزیبا
ده مقام برتر در میان این گروهها شرکتهای خارجی بودند.
سه فروشنده بزرگ در چین
در حال حاضر پروکتر و گامبل، و هستند.
این گرایش نیز در داخلی منعکس شدهاست.
تولید، با بیش از ۸۰ % محصولات تولیدی از طریق سرمایهگذاری خارجی یا مشترک.
خدمات سالن زیبایی شهرزیبا
کانالهای توزیع:
کانالهای بازار برای محصولات بهداشتی و آرایشی
به سرعت در حال تغییر هستند و مصرف کنندگان را منعکس میکنند.
عدم اعتماد به کانالهای بازار انبوه؛
ارتقای ترجیحات مصرفکننده چینی؛ و رشد
کلاس میانی در
کلینیک زیبایی شهرزیبا
فروش این محصولات از طریق فروشگاههای خواربار از ۸۱ درصد در سال ۲۰۱۱ به ۷۰ درصد در سال ۲۰۱۴ کاهش داشتهاست.
در یک دوره زمانی دو درصد از کل فروش لوازم آرایشی
به ۱۸ درصد رسید. فروش مستقیم تا ۲ درصد افزایش مییابد
در طول این مدت ۱۳.۵ درصد از کل فروش بودهاست.
ناخن کار شهرزیبا
خردهفروشی آنلاین سریعترین کانالی است که رشد میکند.
۵. ۳ درصد در سال ۲۰۱۱ به ۱۵.۵ درصد در سال ۲۰۱۴،
با تخمین این که این کانال میتواند تا ۳۰ % یا بیشتر از کل فروش برسد
پنج تا ده سال بعد. محبوبیت روز افزون کانالهای آنلاین هم است.
مرکز اپیلاسیون شهرزیبا
دسترسی به فروشگاههای خردهفروشی
و تنوع برندهای در ردیف دوم و ۳ شهر. مصرف کنندگانی که از طریق این
همچنین این کانالها منحصر به فرد هستند
که سطح بالایی از محصولات پریمیوم را خریداری میکنند.همچنین وجود اسید لاکتیک در درون ماست باعث میشود تا صورت شما زیبا و شفاف شود.
دیدگاهتان را بنویسید